понеделник, 31 октомври 2011 г.

Хелоуин е! - част 1

Здравейте!
Днес, крайно време беше, ,успях да завърша проектите за Хелоуин! Всеки беше започнат и все нещо не ми харесваше и го оставях, за да чакам да ми дойде вдъхновението, за да го завърша. Е, не знам доколко блестящи вдъхновения ми дойдоха, но вече нямаше начин да отлагам, мобилизирах се и ги завърших. И тъй като все още има време да се включа в предизвикателството на Хобисимо - Хелоуин, ще публикувам нещата в няколко публикации.
Най-напред започваме с фенера, който ще бъде за мен, а и за малката принцеса. Няма да се размине тя да не го пипне и поноси малко. Фонът, на който снимах не е никак подходящ, но пък нямах време да мисля нещо друго. Опитах се и да снимам светещия фенер и страхотните сенки, които прави, но и това не се получи.
Вижте и вие моя "тиквен" фенер, направен от едно съвсем малко бурканче от детско пюре.






След малко продължаваме!



8 коментара:

  1. Ауу, страхотно се е получил фенера. А като свети вътре..от страната на къщата-чак тръпки да те побият колко е реалистичен!
    Благодаря ти, че го сподели с нас при Хобисимо! С голям интерес ще разгледам и другите публикации.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен е! И зловещ, и оригинален. Готов е за празника довечера!

    ОтговорИзтриване
  3. Много е хубав и страховит! Никога нямаше да се сетя, че е от бурканче от детско пюре :)И другите ти хелоуински проекти ми харесват, но тази ми е фаворит!

    ОтговорИзтриване
  4. Много зловещо изглежда това малко бурканче от детски храни.Снимката от страната на къщата наистина изглежда като истинска.Прекрасен проект!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен фенер ! Супер - оригинален и интересен ! Поздравления :)

    ОтговорИзтриване
  6. Не съм фен на този празник, но този фенер така ми хареса. :) Чудесна идея!

    ОтговорИзтриване
  7. Фенера е УНИКАТ, както и всички останали декорации за празника, които си приготвила..Голямо БООООО от мен :)

    ОтговорИзтриване
  8. И-ха, колко е готин фенера на тъмно :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...