понеделник, 3 октомври 2011 г.

Бяло и черно

Здравейте!
Успяяях, успях навреме да завърша картичката, с която се включвам в чудесното предизвикателство, което ни зададе Щурчо /Красимира Иванова/ при Картичкофуриите - Черно и бяло. Много я обичам тази цветова комбинация и нямаше начин как да подмина. Притеснявах се, че времето ми няма да стигне, тъй като почти нямах такова - занимания с принцесата, за къщната работа няма да споменавам, помагах на баткото за уроците, а на 29 и 30 септември беше на състезание по хокей, което се проведе в Албена.
Иииии.... отборът им взе сребърен медал за деца до 12 годиин!
Ура-ура-ура!
Сещате се, че пътувахме заедно с него, децата успяха да се топнат и в морето, а след това си направихме една малка обиколка и видяхме Побитите камъни край Девня, Мадарския конник и пещерите до него /Свърталището на нимфите до него е божествено, сякаш попаднах в приказка/, спахме в Мадара, а на следващия ден отидохме до Шумен и посетихме Томбул джамията и Шуменската крепост. Великолепни места!
Но сега да не ви занимавам повече, а да ви покажа картичката за предизвикателството. Този път мислите ми в черно и бяло бяха насочени отново към мъжката част и направих мъжка картичка, която съвсем скоро ще бъде при притежателя си! Вижте я и вие.




Е, това е от мен! Тези дни ще наваксам с преглеждането на пропуснатото през тези три дни, публикувано във вашите блогове, в които мернах много, много красоти и нямам търпение да разгледам всичко!
Приятна и спокойна нощ!



23 коментара:

  1. Първо , честита победа на малчугана!!!Браво , за чудесното пътешествие което сте си организирали!Чакаме снимки :)
    За картичката ....... нямам думи!Останах запленена и я разглеждам вече втори път!Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Картичката е просто суперрр!Много ми харесва!
    Поздрави и за победата!

    ОтговорИзтриване
  3. Уникална картичка - много интересно хрумване за мястото на тага. Харесва ми всеки елемент! Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. Честито на малкия хокеист. Още много първи места му пожелавам - в спорта и в живота! Картичката ти отново е много идейна и перфектно изпълнена. Продължавай да дерзаеш!

    ОтговорИзтриване
  5. Уф, че съм и аз! Среброто е за второ място... Нищо - следващият път ще е злато ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна картичка-наистина много интересна идея за тагчето!Много ми харесва!Успех!

    ОтговорИзтриване
  7. WOW!!!!!! this is amazing. I love the black/white and fab images.

    Donna x

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасно черно- бяло творение! Много естетско и идейно откъдето и да го погледнеш!Красота! И не на последно място честита радост на малкия хокеист! И още много победи!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна картичка, прекрасна екскурзия и сладка победа за малкия хокеист ( изненадах се,че в България се практикува тоаи спорт, нали имаме един-единствен професионален хокеен отбор..)

    ОтговорИзтриване
  10. Уау ! Страхотна картичка ! Поздравления ! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Браво на детето, браво и на мама.

    ОтговорИзтриване
  12. Откъсване от обичайната среда винаги действа много зареждащо!А още повече когато има толкова много емоции!Поздравления за подрастващият хокеист и само успехи за напред!А за картичката ще ти кажа ,че не мога да и се насладя !Както винаги много идейна и вдъхновена!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  13. Тони, радвам се за малкия хокеист- сигурно е много горд с чудесното представяне на техния отбор. Екскурзията ви изглежда наистина чудесна и със сигурност , макар и изморителна ти се е отразила много зареждащо и много вдъхновяващо. Радвам се,че успя да включиш това бижу в предизвикателството, зададено от мен при Картичкофуриите - чудесна картичка с много оригинални акценти и прекрасна композиция!

    ОтговорИзтриване
  14. От сутринта съм ти отворила блога и нарочно го държа така, защото съм затрупана с работа, а не искам да забравя да ти напиша, че ужасно мното ми харесва тази черно-бяла джентълменска картичка! Имаш страхотно свежи идеи и всяко нещо, което правиш е много измислено и пипнато :) и ми е много забавно да ти идвам на гости тук :)
    Усмих!:)

    ОтговорИзтриване
  15. Честито на малкия хокеист! :)
    Картичката ти е страхотна! Филмовата лента страшно много ми харесва и зайгравката с цифрите е супер.

    ОтговорИзтриване
  16. Тони, честито ти първо място при Картичкофуриите!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  17. Поздравления за победата! Картичката ти е направо убийствена. Заплени ме още когато я видях.

    ОтговорИзтриване
  18. Уникално красива е...Поздравления!Благородно завиждам на джентълменът, който ще я получи :).Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  19. Тони, честита награда.Напълно напълно заслужена, картичката е пленяваща, много разчупена и мъжка.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  20. Не знам как съм пропуснала по-рано да видя картичката ти, видях я чак, когато 'Щурчо' обяви първото място в зададеното от нея предизвикателство, за което искрено те поздравявам. Просто съм възхитена безкрайно много от тази мъжка картичка - толкова е оригинална и красива!

    ОтговорИзтриване
  21. Даа и аз не успях да я видя преди да бъде отличена, естествено повече от заслужено. Коментарите по-горе и първото място говорят достатъчно за поредното ти прекрасно и оригинално предложение. И аз завиждам на получателя. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  22. Удивителна картичка - изпипала си я до последния детайл, за което ти се възхищавам! Заслужено е спечелила първото място при Картичкофуриите!
    Честито първо място и на отбора на малкия хокеист - с пожелание за много нови победи :)

    ОтговорИзтриване
  23. Страхотна картичка, със стархотен замисъл и страхотно изпълнение :)Със супер заслужена победа :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...