събота, 1 октомври 2011 г.

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

Здравейте!
Използвам възможността, че на съпруга ми на телефона вече има нет, за да ви честитя празника ни! Да бъдем здрави, щастливи, да доставяме все повече красота  и радост с проектите ни и на всички ви пожелавам нови и непресъхващи вдъхновения!
Моят поздрав за вас ще бъде не картичка обаче, а моите летни цветни спомени, които отдавна се канех да ви покажа. Ето моята малка градинка, която за съжаление вече не изглежда по този начин, но пък остави много хубави спомени!





Розата съм ви я показвала и друг път и за това ви показвам две от любимите ми нейни снимки.



А това е едно прекрасно цвете, на което забравих името, но пък ме изненада с разкошни и невероятно красиви цветове. Може би малко на гъсто го насях, за сметка на това обаче беше като цветен водопад  по едно време от различни цветове и то комбинирани по невероятно приказен начин.








Завършвам с още две снимки, които искам да споделя с вас. Те са от село. Първата е на тази много красива роза, която ухаеше страхотно, отдавна не бях усещала такъв великолепен аромат на роза! Съжалявам, че не мога да ви го предам чрез снимката.

А това е снимката, с която много се гордея не само заради красотата на самото цвете, но и защото за моите фотографски способности си е истински връх в снимането. Ето я!


Пожелавам ви много цветни и благоуханни дни!



13 коментара:

  1. Честит празник и на теб!
    Много хубави цветни спомени си запазила!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник, Антония! Невероятни цветни снимки си направила, да те топлят през дългата зима!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна цветна градинка си имаш. В това студено и мрачно време снимките ти ми подействаха много ободряващо.
    Честит празник и на теб! Дано вдъхновението никога не те напуска!

    ОтговорИзтриване
  4. Честит празник и на теб! Много успех и цветно настроение ти пожелавам :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честит 1-ви октомври и на теб!
    Страхотна публикация събрала толкова красота :)
    Желая ти красота навсякъде - в градината, в отношенията с близките хора, в душата!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит празник и на теб! Усетих аромата на розата и това ми стига за днешния ден:)))

    ОтговорИзтриване
  7. Честит празник и на теб!
    Страхотна градинка си имаш. А онова цвете наистина е много красиво, не бях виждала такова.
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  8. Честит празник и от мен!Прекрасна градинка!
    Много цветни и вдъхновени дни ти пожелавам!
    Гуш

    ОтговорИзтриване
  9. Честит празник мила!Прекрасни цветенца имаш!От това хубавото цвете ще си поискам да знаеш - страхотно е!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Wow! your garden is so beautiful. Love all the gorgeous flowers.

    Donna x

    ОтговорИзтриване
  11. Ех, че красота ти е греела цяло лято!
    Чести празник и на теб и много вдъхновение! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Страхотна балконска градинка си сътворила.Честит празник със закъснение.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...