петък, 3 юли 2020 г.

Лятна свежест

Здравейте!
След победата ми в 408-мото картичкофурийско предизвикателство "Пътешествие", трябваше да избера нова тема. Харесах от интернет една прекрасна цветова комбинация, а от нея ми хрумна и заглавие за новото предизвикателство - Лятна свежест.
Моето вдъхновение е картичка. Малко прасковеното ми се оказа по-тъмно, но това ще ме предизвика да направя още нещо по темата. Само дано успея да смогна с времето.
Иначе всичко се завъртя около една прекрасна гипсова рамка, която за съжаление, още при пристигането си при мен, се беше счупила на две. Впоследствие успях да я счупя на още едно място и аз. Въпреки всичко не ми се искаше да я изхвърлям, защото наистина е много красива и нежна. И най-накрая успях да ѝ намеря точното място и начин, по който дефекта да се превърне в ефект.






Ще се радвам да видя и вашите творения по темата в Картичкофурийското предизвикателство.
Бъдете здрави и до нови срещи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...