петък, 1 май 2020 г.

Кутия за ластичета

Здравейте!
Обещах да ви покажа каква кутия спретнах за дъщеря ми и си изпълнявам обещанието.
Предназначена да побере всички ластичета, шнолки, фибички. От последните няма много, че не е голяма почитателка на фиби, но все пак се намират.
Кутията бях купила много отдавна, може би повече от година, може и две да са. Едва сега, обаче, успях да се организирам, да я боядисам, поукрася с няколко ъгълчета от бирен картон, дантела, перли, цветчета и една малка симпатична къщичка за птички.
Ето я нея.






Госпожицата е доволна, аз още повече, че останах с една задачка по-малко.
Бъдете здрави и до нови срещи!

1 коментар:

  1. Много сладко се е получла, Тони! Да си я ползва госпожицата със здраве!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...