понеделник, 1 април 2013 г.

Retro girl

Здравейте!
Този понеделник е време за ново предизвикателство в The Crazy Challenge. Темата, с която този път ще ви предизвикаме е Добавете висулка/Add a charm.
Вярвам, че това никак няма да ви затрудни и ще ни представите отново страхотни проекти.
Наш спонсор за това предизвикателство е



Наградата за победителя е 3 дигитални печата по избор от магазинчето.
На мен изключително много ми хареса Retro girl 2 и с голямо удоволствие подготвих вдъхновение за вас с него. Надявам се да ви хареса.




Сигурно сте забелязали колко много и различни елементи съм използвала. Това, разбира се, не е никак случайно, а съвсем умишлено, защото моята дама ще дефилира в едно чудесно, но много трудно за мен предизвикателство. Предизвикателство, което ни отправи KalySto, заедно с нейната великолепна Червенокоска.
При Кали имам чувството, че този вид картички се получават с лекота, при мен не беше така. Голямо слагане, махане, слагане, махане на елементи беше, да не говорим, че цветята бяха сякаш най-голямото предизвикателство. И сега не съм сигурна, че са точните, но... от тези, с които разполагам сякаш бяха най-подходящи.


Освен в тези две предизвикателства, моята ретро мадама ще дефилира и при:
Сега ви пожелавам не само успешна, усмихната и ползотворна седмица, но ви пожелавам и тя да бъде изпълнена с много пролетно настроение!

13 коментара:

  1. Разкошна картичка! Ретро момичето е наистина очарователно, а мъничката чантичка-висулка е чудесно допълнение:-) Много ми харесва и начина, по който си използвала червената панделка.
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна е !!!:))) Много сладурска и пипната до последния детайл:)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Браво Тони. Цветовете, които си използвала, и прекрасния ти дизайн чудесно допълват и подчертават изящния стил на ретро дамичката (с разкошна прическа между другото). Много ми хареса и украшението-чантичка (висулката,де). Определно вдъхновяваща творба :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна е! Елементите са си на място. А цветята много ми харесват.

    ОтговорИзтриване
  5. Such a cute creation. Thank you so much for sharing your project with us at PCJ Challenge.
    Laine
    xx

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна е! В много приятни цветове, страхотно оцветена и с разкошна украса! А висулката е върха! И всичко си е на мястото! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Тези дребни детайли така ме грабнаха...А и цветовете са разкошни. Мнооого, много красота.

    ОтговорИзтриване
  8. Ех, колко е сладичка! Едва днес имах време да намина и да ти кажа колко прекрасна е наистина. Много ми хареса оцветяването и особено косата. Но ме впечатли и чудесния избор на цветове! Това сиво стои прекрасно с кораловото :)
    Благодаря ти ,че се включи в моето предизвикателство!
    Прегръдки!
    Кали

    ОтговорИзтриване
  9. Тони, страхотна е твоята ретро мадама! <3 И мен оцветяването на косата много ме впечатли! :)))) Цветята са си точно на място и точният вид, без да знам колекцията ти от други цветя. :D Елементите си ги комбинирала страхотно! Браво, браво, браво! <3 :)))) ХОХОХО

    ОтговорИзтриване
  10. What a lovely card. Gorgeous design and coloring.

    xo

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотна е мадамата :) Махала и слагала доста пъти, Картичката ти е станала суперска :)

    ОтговорИзтриване
  12. Чудна ретро картичка, Мис Емералд!

    ОтговорИзтриване
  13. От мен специално за теб :)
    http://kalinasto.blogspot.com/2013/04/blog-post_16.html

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...