вторник, 13 септември 2011 г.

Хобисимо - Седмица 2

Здравейте!
След като се поуспокоих от обзелите ме приятни емоции, които изживях благодарение на вас през последните няколко дни, можах да седна и реализирам още няколко идеи. Разбира се, и в момента ми се въртят нови, и нови в главата, но една по една ще осъществя и тях. Включвам се с още едно участие в играта на Хобисимо и по - точно - Седмица 2 - Коледа през юли. При мен продължава през септември и така ще бъде още известно време, защото закъснението с подготовката за кръщенето още ми държи топло! И реших, че така и така ще ми трябват прилично количество коледни картички, та да седна и се подготвя по-рано! Е, ето и картичката.



Опитах се да направя така снимките, че да си личат отблясъците от пудрата, но не станаха съвсем успешни, все пак може да се добие някаква представа.
Включвам я и в месечното предизвикателство на The crazy challenge - Christmas challenge.
Сега ви оставям за малко, за да довърша още една картичка, която искам да включа при Хобисимо, а тя има малко довършителни работи!

4 коментара:

  1. Неуморна си , не знам как успяваш просто!Картичката е великолепна!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудеса е - много нежна, тиха и бяла, като дните на Коледа!
    И права си винаги е добре човек да се подготви по-навреме за празниците :)

    ОтговорИзтриване
  3. Падащи звезди сред снежинки, много нежна идея, претворена по прекрасен начин!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...