събота, 13 август 2011 г.

Подготовка за кръщенето - част 3

Здравейте!
Ето ме отново днес с още едно продължение от подготовката за празника.
Доста трудно измислих украсата на бутилката, някак си ми е много неестествено, не съм украсявала по принцип бутилки, като изключим шампанското за сватбата ни и тези, които направих за Коледа с бродирани престилчици. Все пак мисля, че успях да се справя и съм доволна като цяло от крайния резултат, не е много претрупана, което беше и целта. Искаше ми се да скрия застъпването отзад, но така и не ми роди нищо блестящо главицата, която вече не само пуши и прегрява, така че предпочетох да оставя нещата така, отколкото да разваля нещо. Ще се радвам, ако вие споделите някоя идея.




Това е етикетчето за свещта на принцесата, ще има и друга украса за нея, но тъй като ще купим свещта от църквата, така знам, че трябва да е, и ще я украсявам на място, ще направя снимки тогава и ще ви я покажа отново.

А това са етикетчетата за свещите за гостите. Много бързо изрязах елементите за тях, бавното дойде при сглобяването им, но след четвъртото вече придобих рутина и останалите направих сравнително бързо. За кръста да похваля съпруга ми, който се зае да го нарисува и изреже, а аз след това само го наложих и с тампонче и мастило го "отпечатах". Така че и той има дейно участие в подготовката.


А сега отивам да се трудя!



7 коментара:

  1. Отново невероятно изпълнение, толкова нежна украса1 Личи си , че всичко е правено с много любов.( С моя скромен опит, сега ми идва наум, че може отзад да се направи с връзки, като корсет.)

    ОтговорИзтриване
  2. Толкова е красиво всичко, което си подготвила за празника, доста труд си хвърлила, но с иличи, че е изработено с любов! Много нежни са всичките аксесоари за кръщенето, моите поздравления - ще бъде един чудесен празник!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей!Много нежни цветове си избрала за украсата и поканите.А и принцесата ти е много сладка !Пожелавам ви хубав празник!

    ОтговорИзтриване
  4. Браво, справяш се много добре с подготовката. Всичко видяно до тук е чудесно.

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотно си се справила с всичко, поздравления! За бутилката се сетих,че може без прехлупване на хартията, а просто краищата да ги прелепиш едно до друго и върху ръбчето да залепиш цветята или пеперудите. Намам представа как ще иглежда,но това е моят вариант:)Хубав празник ти пожелавам, всичко ще мине добре.

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей! С голямо увлечение разгледах и трите публикация по темата- просто нямам думи! Всичко е прекрасно, всичко. Наистина много ми хареса и цветовото съчетание и цветята , а пънча е страхотен! Поздравления!!!!!!!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...