неделя, 5 юни 2011 г.

За един щастлив повод

Здравейте!
Това е първата ми поръчана и изработена картичка за сватба по молба на една приятелка, която днес ще я поднесе на новото семейство. Надявам се да им хареса и им пожелавам щастлив и дълъг съвместен живот! 





Обявявам тази картичка за най-дълго правената и такава с най-много сменени елементи от направените картички от мен досега! Започнах да я правя средата на месец май, междувременно направих  и други поръчани, но при тази все нещо не ми харесваше, не ми се връзваше, не ми стоеше добре. По този повод имам няколко елемента, които не одобрих, но прибрах в една специална за подобни неща кутия. Може би един ден ще дойде и тяхното време и ще намерят своето място върху друга картичка. 

Пожелавам ви един приятен, слънчев и изпълнен с много смях неделен ден!

6 коментара:

  1. Доста дълго време си я правила, но си е струвало! Много красиво си украсила надписа. Поздравления! (:

    ОтговорИзтриване
  2. Важното е, че крайният резултат е впечатляващ :)
    Хубав ден и на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми харесва!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. wow they will love your stunning card...that green is amazing
    Mina xxx

    ОтговорИзтриване
  5. Fabulous! I love the special folds in front of the card! And you created the insert too .... very gorgeous!
    Simone

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...