четвъртък, 1 февруари 2018 г.

Red Heart

Здравейте!
Позагубих се откъм публикации, но е време малко да поизтупам прахта от моето местенце.
Началото на месеца е и идвам с покана да се включите в новото предизвикателство на Card Mania, което този път е на тема Red and Hearts.
Наш спонсор е Lemon Shortbread, а наградата са 3 дигитални печата.


Вдъхновението, което подготвих за вас с голямо удоволствие, е под формата на артистични малки картички. Отдавна не бях правила и реших, че е крайно време да спретна една серия.


Пожелавам ви усмихнат ден и до нови срещи!

А аз отивам да представя моите АТС при:
- Картишочките ММП 29 (въпреки, че са лайт вариант, вдъхновен от батко Тим, но остане ли ми време, ще има и друг вариант)

6 коментара:

  1. Страхотни са, Тони!
    Липсваше ми , но се радвам да те видя в нашето предизикателство- точно по темата!

    ОтговорИзтриване
  2. Тони, радвам се, че точно ти откриваш нашето ново предизвикателство, при това със сърца, романтика и красота! Появявай се по-честичко наоколо, винаги ни радваш

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни са, Тони! Липсваше ни :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ах, че красота! Невероятни АТСта! Браво, чудесно завръщане

    ОтговорИзтриване
  5. Lovely creations! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...