четвъртък, 22 февруари 2018 г.

Enjoy today

Здравейте!
Нали изтупвам прахоляците от моето местенце, та... ето ме отново.
Имам и повод, разбира се - чудесното предизвикателство при Картишочките, което просто нямаше начин как да подмина. И не само не подминах, ами това ще бъде втори проект, с който участвам при тях.
Привържениците на Тим Холц знаят колко много тагчета е направил този човек и реших, че този път ще е таг. До тук добре, веднага извадих един. Прибавих няколко сини нюанси от любимите ми дистрес мастила, лилаво, кафяво, рамка от бирен картон, която доста поокастрих между другото, боядисвах, допълвах, за да стане такава, каквато ми пасва. Няколко изрязани елемента и други дребосъчета. И играта започна. А това е крайният резултат.





Бъдете усмихнати, позитивни и се радвайте на всеки един ден!
До нови срещи!

2 коментара:

  1. Както хубаво го описваш, просто ме сърбят ръцете, досега все не ми е идвал ищах, за тагове :) !!!!Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...