петък, 9 ноември 2012 г.

Autumn ATC cards

Здравейте!
Дойде време да ви покажа и есенните ATC картички, които направих специално по повод размяната на такива, организирана от Картичкофурийския форум.
Изключително приятно ми бе да ги изработя. Имаше лека засечка с капките дъжд, но когато имаш двегодишна помощница... нещата се разминават с очакванията. 
Представям ви първата серия, носеща името "Есенна носталгия". Защо носталгия? Не знам. Така ги почувствах, така ги кръстих.


Втората серия, която направих носи името "Време е за Есен". Леко дъждовна, но... тя есента понякога си е такава!


Надявам се да харесат и на вас!

11 коментара:

  1. :) Серията "Есенна носталгия" е страхотна, не че и другата не е. Справили сте се блестящо с помощничката ти. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни са, Тони! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Великолепни са, толкова са красиви и двете, не мога да реша коя от двете повече ми харесва! Много ми харесва идеята ти да ги правиш на серийки!

    ОтговорИзтриване
  4. Всички са впечатляващи Тони! Навяват тъга, но пък са красиви! Играта с цветовете много ти се отдава и правиш прекрасни проекти!

    ОтговорИзтриване
  5. Аз пък си имам една от тези есенни "визитки..-бижута" Тони ,сърдечно Благодаря! Всичките са прекрасни!поздрави Пепи

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни, наистина! И аз съм горд собственик на една от тях!

    ОтговорИзтриване
  7. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотни серийки от АТС си сътворила, Тони. Аз съм горд собственик на тази с червеното листо и мога да кажа, че на живо е още по-хубава.
    И на мен АТС-тата така по три ми се виждат най-добре във серия.
    Всички любителки на АТС картичките каня в ноемврийската форумска размяна Японски приказки.
    Не бях видяла, че съм в на Картичкофурии профила, асках да си напиша коментара от мое име.
    Затова изтрих другия.

    ОтговорИзтриване
  9. Възхитителни са, Тони! Много, много красиви!

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасни са Тони! И двете серии са много интересни и перфектни до най - малкия детайл :-)

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...