събота, 13 август 2011 г.

Подготовка за кръщенето - част 1

Здравейте!
За съжаление снощи не успях да стигна да публикувам първата част, времето не стигна. Но пък тази сутрин със свежи сили ще ви покажа как започна всичко. Това са част от материалите, с които започнах.


Впоследствие си оправих панделките, че иначе в този им вид щеше да ми бъде много трудно да работя. За съжаление не снимах мултифункционалния пънч, който си поръчах от Хобисимо и който Нели ми изпрати скорострелно, защото времето вече доста ме прискаше, за което съм й много, много благодарна!
Великолепните кристалчета, които се виждат по-ясно на първата снимка са ми от Двете елши, впоследствие се наложи да си купя още, защото не ги бях изчислила като хората, но това беше още една перипетия, през която трябваше да мина. В последния момент, когато човек прави нещата, обикновено се получава така.
Е, в крайна сметка, след като всичко необходимо беше набавено, започнах да творя.
И започнах с поканата за кръстницата, която исках да й дам лично, а не да я пращам по пощата. Естествено и тук се случиха доста неща, за които мога да напиша сага и които ме забавиха доста, но в крайна сметка си я получи. За съжаление в бързината залепих текста малко по-вдясно и закопчаването на поканата си личи, но.... ще кажем, че така е по-очарователна, въпреки че вътрешно беснея. Но пък като цяло резултата ми харесва много. Стига съм приказвала, а да взема да ви я покажа.





На третата снимка фона е различен, пробвах малко смяна, но пък и този променяше на някои кадри цветовете и се отказах, но пък на тази снимка се вижда самото отваряне на поканата и поради тази причина я публикувам нея. Цветята са моята гордост, много, ама много си ги харесвам и дори съм намислила още един проект с такива цветя. За да ги направя обаче трябваше да си купя още два пънча, но ... нали е за дъщерята!
И тъй като това е нещо, което много би ме зарадвало и мен като картичка - и като модел, и като цветове, а и ми е пеперудено, я включвам в играта на Хобисимо - Седмица 4 - За мен.



17 коментара:

  1. Началото е впечатляващо, очакваме продължението! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Много добре се е получила поканата. Дерзай!

    А за пънча - признавам си, че ти завиждам :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятна е Тони, толкова е нежна.А малката е голяма бонбонка :)
    Чакам и аз продължението :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много нежна покана! И аз очаквам с нетърпение продължението! И да, малката е бонбонче!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна покана! Цветовете наистина са невероятно нежни! Справила си се чудесно и с цветенцата! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасно начало! С нетърпение очаквам продължението!

    ОтговорИзтриване
  7. Много е нежна! Панделките много ми харесва как си ги направила.С право се гордееш със цветята, страхотни са! Може и уроче да им направиш. ;)Дъщеричката ти е страхотна сладуранка!

    ОтговорИзтриване
  8. Много нежна и красива покана! А малката принцеска е голямо сладурче, да е жива и здрава! Очаквам продължение!

    ОтговорИзтриване
  9. Тони, чудесна подготовка - всичко е толкова нежно и хубаво! Малката принцеса да е жива и здрава! Очакваното продължение ще е също така свежо и красиво, сигурна съм! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Много, много благодаря, момичета! Толкова притеснения и честно си признавам, нерви и тюхкания са, че вашите коментари са голяма глътка свежест и удовлетворение!
    Lionelsa, аз пък си признавам, че ако не ми беше дошла идея да направя цялата украса за кръщенето на малката, сигурно още щях да нямам такъв!
    Маги, може да направя уроче, но това ще стане след почивката.

    ОтговорИзтриване
  11. Чудесна е поканата ,то няма как с такова Слънчице вътре.Страхотно си се справила!Цветята са чудесни!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Много нежна и красива покана! Цветята също са прекрасни! Нека да е жива и здрава малката госпожица !

    ОтговорИзтриване
  13. Тони, прекрасни неща си направила, много красиви и пеперудено нежни! Разгледах и трите ти публикациии в обратен ред, затова пиша тук. Впечатлена съм и всичко много ми харесва. Цветенцата са много нежни, цветовете също, а този мултифункционален пънч и аз много го харесвам.Пожелавам много здрава да бъде дъщеричката ти и много радост да ви носи!

    ОтговорИзтриване
  14. Много нежна покана, страхотни цветове и деликатни елементи. Много ми хареса! Дъщеричката ти е прекрасно малко ангелче!

    ОтговорИзтриване
  15. Да е живо и здраво съкровището ти и вие край него - да му се радвате ! Поканата е очарователна-всичко в нея ми харесва:) Струвало си е и труда, и средствата.Да не забравиш да си оставиш за албума - като гледам моите деца с какво удоволствие разглеждат снимките си ...Поздравче!:)

    ОтговорИзтриване
  16. Вече си наясно колко е готина поканата и колко е сладка дъщеря ти :), но да си кажа и аз колко съм впечатлена също от цветенцата отпред и вътрешния фон с цветята. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  17. Много нежна покана и с кутийката са страхотна комбинация :) Да ви е жива и здрава малката госпожица !

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...