събота, 2 април 2011 г.

Картичка по видео-урок

Както се досещате от заглавието на публикацията, картичката, която публикувам днес, е взаимствана от един чудесен видео-урок. Благодарение на  Светла, която сподели този прекрасен сайт, я направих доста бързо, в сравнение с досегашните, за които ми отиваше доста повече време. Много се зарадвах на чудесните видео-уроци, защото за човек без опит като мен, смятам, че са изключително полезни - да се видят различни техники, използване на материали, оформление на самата картичка и смятам, че доста идеи могат да се почерпят оттам! А направата на картичка по видео-урок е трупане на опит, който е по-вероятно да не завърши в кофата за боклук. Разбира се, не исках точно да копирам нито цветове, нито украса и поради тази причина съчетах по свое усмотрение цветовете и използвах по-различен акцент от показания, но дали съм се справила или не, ще кажете вие.
Ето картичката, която използвах за модел и самият урок, а ето и моята интерпретация на видяното.


Пожелавам ви приятни и изпълнени с хубави емоции и добро настроение почивни дни!

1 коментар:

  1. Картичката ти много силно ме впечатли-изключително оригинална и стилна.Поздравления!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...