понеделник, 1 април 2019 г.

С нова премяна

Здравейте!


Чудите се защо ви показвам кутия? Ей сега ще разберете.
Вярвам, че повечето от вас сладко са похапвали такива бисквити, а немалко от вас са запазили кутията, за да съхраняват в нея разни потребни нещица.
В повечето случаи са игли, конци, копчета. Така е и в моя, разбира се. 
Отдавна се бях заканила, че няма да давам напразни надежди на този, който я мерне и реши, че сладко, сладко ще си похапне вкусна бисквитка и ще я префасонирам. 
За това, когато Поли Христова зададе едно изключително подходящо предизвикателство при Картишочките, не само се зарадвах, но и запретнах ръкави.
За съжаление, обаче, не можах да завърша в срок. 
Днес смогнах да дообработя снимките и да ви покажа как префасонирах моята кутия - вече никой няма да изпада в заблуда за съдържанието ѝ.






А ето и две вътрешни кутийки - едната, събрала безопасните игли, а другата резервните копчета.


Надявам се не само да ви е харесало моето кутийково преобразяване, но и да ви донесе вдъхновение, за да префасонирате нещо и вие.
До нови срещи!


3 коментара:

  1. Благодаря за желанието да се включиш в предизвикателството с този прекрасен и практичен проект,Тони.Дано вдъхновиш с тази красота повече хора да се обърнат към рециклирането. Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  2. Тези кутии са супер благодатни за преобразяване. Разкошна е твоята, Тони!

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен много ми харесва - страхотен резултат си постигнала!
    Аз съм украсявала само малки досега, ама имам няколко такива... та може някой ден да пробвам ;)

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...