събота, 3 ноември 2018 г.

Летни спомени

Здравейте!
Лятото  отмина, морето е далеч, но частица от него е запазена не само в спомените, а и в следващото пано, което ви показвам днес.
Всеки един от нас, докато е бил на морския бряг, е събирал мидички, рапанчета, а такива като мен пренасят и пясък, ситни камъчета, че дори и малки (в някои случаи и по-големи) пръчици и камъни.
Преди около два месеца реших, че е крайно време част от тях да бъдат извадени от скривалищата и да носят морско настроение у дома като украса.
Вижте какво се получи.







Моето пано отива да внесе морско настроение и в чудесното предизвикателство на Картичкофурии - Всичко без картички.
А аз... аз отивам да се радвам на топлото есенно слънце.
До нови срещи!

1 коментар:

  1. Винаги е приятно, да се връщаш, към спомени,особено, когато са свързани с аромат и вкус на море! Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...