вторник, 5 юли 2016 г.

Цветно, перлено, пастелно... 2

Здравейте!
Докато не ме е напекло съвсем слънцето, да си изпълня обещаното от миналата седмица и да ви покажа и втората кутийка. Отново същите пастелни цветове, перли, цветя, елементи.. 



Този път обаче, в сърцевината на голямата, има и една по-малка, предназначена за по-специален подарък.



Толкова от мен засега. Другата седмица ще се опитам да ви покажа още нещо абитуриентско, което също ми е много, много любимо.
До нови срещи!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...