петък, 1 юни 2012 г.

Цвят лилав - продължение

Здравейте! 
Много бързо минавам да ви покажа продължението на "Цвят лилав".
Всъщност, колкото и нескромно да прозвучи, се получи страхотен комплект от картичката, която вече сте виждали, кутийка и плик за паричен или друг подарък, който може да се пъхне в него. Сега се предлагат вече и доста ваучери за разни неща, така че... има избор!
Оставям снимките да ви "разкажат" повече!







И двете допълнения са част от моето самопредизвикателство! Кутийката, с това, че отдавна ми се искаше да направя кутийка с прозорче, а плика - с начина му на отваряне!
Надявам се и на вас да ви е харесало продължението!
Приятен ден от мен и ... ако сте запазили частица от детето във вас, го пуснете да поиграе на воля, поне в днешния ден!

46 коментара:

  1. Дааа, страхотен комплект се е получил!
    И въпреки че цветовата комбинация "не е моята" всички малки идеи, които си вплела са страхотни! Супер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тече, благодаря! Цветовата комбинация "не е и моя", но някак си този път особено ме плени, предизвика и може би, защото картичката ми хареса много как се получи, за това и има продължение.

      Изтриване
  2. хи хи "Моята е" - лилавият цвят ми е любим! Невероятна красота - оставам без думи .... прекрасно! Вълшебница си "тон-тон"

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хи-хи, издавай се, издавай, аз само събирам инфо! Благодаря ти за коментара и тук!

      Изтриване
  3. Честит празник!
    "Продължението" е прелестно! Закопчалката пеперуда е чудесно хрумване!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Вили! Отдавна й бях хвърлила мерак да я направя!

      Изтриване
  4. Страхотни цветове! Чудесен комплекти се е получил. Закопчалката на плика е много идейна и прозрачното капачето на отвора на кутията е интересно хрумване! Ще си открадна няколко идеи! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ина! Кради си идейки, щом са ти харесали!

      Изтриване
  5. Ехааа, браво Тони! Страхотен сет си измайсторила. Всичко е много идейно и майсторски пипнато!

    ОтговорИзтриване
  6. Еее, Тони, вълшебен е този комплект, много ми хареса съчетанието на кутийката с прозорче и 3Д картичка! А закопчалката е униклна, супер идейно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря и на теб, Гери! Ти къде се изгуби пак?

      Изтриване
  7. Много луксозен комплект! Разкошен е! Закопчаването на плика е страхотна идея!

    ОтговорИзтриване
  8. Чуден комплект! :-)Прозорчето на кутийката е страхотна идея, загатва какво се крие вътре :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Диляна! Отдавна си мечтаех да направя такова, но все нещо ми липсваше, май повече вдъхновение, отколкото друго, но... вече е факт!

      Изтриване
  9. Олееее, Тони... всичко е страхотно, както винаги тук, а закопчалката е уникална :)Май ще открадна идейката за някои следващ проект ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Нушенце! Радвам се, че ти е харесала и ще очаквам и твоята интерпретация!

      Изтриване
  10. Остави ме без думи!
    Невероятно е станало, а идеите са супер яки! Кутийката е разкошна с този отвор , а подаръчният плик с тази пеперудозакопчалка е "черешката"! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотен комплект се е получил, Тони! Много елегантен. Честита награда за картичката!:)

    ОтговорИзтриване
  12. Wow! what a wonderful creation, love the colours.

    Donna x

    ОтговорИзтриване
  13. Прелестни са, кутийката е станала невероятна, просто много оригинално се е получило всичко. Супер

    ОтговорИзтриване
  14. Бравоо за идейността и перфектната изработка!!!:))

    ОтговорИзтриване
  15. Прекрасен комплект, Тони! Всичко е изпипано до съвършенство! Истинска наслада за очите!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ани, благодаря! Ти имаш не малък принос към вдъхновенията ми!

      Изтриване
  16. Тониии, Страхотно е! Онемях!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаряяя! Сглобих елементите, които видя в суров вид и се радвам, че резултата ти харесва! Сега започват да щъкат нови идеи в главата ми, но време - нямаааа! И някоя вечер май няма да се спи!

      Изтриване
  17. 31 коментара! Каквото и да кажа ще се потворя. Невероятном топла и нежна бих казала творба:-) Искренни адмирации Тони! :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Дони! Видях, че и ти не си почивала и си сътворила прекрасни неща!

      Изтриване
  18. Голяма прелест е целият комплект Тони :-) Цветовете са толкова нежни и си пасват перфектно. Толкова е идейно това с прозорчето, наистина са прави всички в коментарите си, че това си е истинско ТВОРЕНИЕ :-)

    ОтговорИзтриване
  19. Комплектът е разкошен! И в мои любими цветове :)Изпипан до последния детайл. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  20. Адмирации и от мен. Получил се е невероятен комплект, изработен напълно професионално. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  21. Тони, прекрасни са. Браво, момиче!

    ОтговорИзтриване
  22. Тони, какво да кажа... прекрасен комплект! Поздравления за чудесните идеи и изпълнението им.

    ОтговорИзтриване
  23. Благодаря от сърце на всички ви, мили ми момичета! Вашите коментари ми дават увереност, че съм се справила! Ще видим поръчителката дали ще хареса и тя това предложение. Приготвила съм и още едно, да има избор, но него ще ви покажа по-нататък!

    ОтговорИзтриване
  24. Много обичам ярки и необичайни цветови комбинации! Комплетът е прекрасен!

    ОтговорИзтриване
  25. Тони, момичетата всичко са ти казали. И аз харесвам необичайните цветови комбинации, а твоята е много смела ..На плика по-скоро ме впечатли затварянето :), отколкото отварянето :)Чудесен комплект!

    ОтговорИзтриване
  26. Перфектна идея с перфектно изпълнение! Много ми допадна прозорчето за цветето-така цялото му великолепие се вижда и при затворена кутийка.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...