сряда, 15 февруари 2012 г.

Предизвикателство №3

Здравейте!
Колко бързо лети времето!
 Ето, че дойде момента да ви задам и третото си предизвикателство!
Смятам, че с него никак няма да ви затрудня, защото този път задачката е да направите

МОНОХРОМЕН ТАГ С 1 ЯРЪК АКЦЕНТ!

Изберете си какъвто пожелаете цвят за основен, използвайте неговите нюанси, а след това изберете ярък цвят, с който направете един елемент! И при яркия цвят може да използвате нюанси на цвета, който сте си избрали. Метални акценти също може да използвате, стига  да искате.
Моето вдъхновение за вас е в нюансите на сивото и страстно червеното!
И си има едно сърце, чийто ключ е намерен и то тупти с огнен пламък и ярко осветява пътя на отключилия го, озарява дните му, издига го над сивото ежедневие, опиянява го, показва му, че и в малките неща има красота и очарование дори на пръв поглед те да не изглеждат съвършени, едно сърце, което ще тупти завинаги за него с любов, неподвластна на времето и бурите, на които ще бъде подложена!




А това е наградата, която някоя от вас може да спечели, включвайки се в Предизвикателство №3!


Ще ви припомня и условията:
- може да участвате само с 1 проект в зададеното предизвикателство, който не е публикуван досега
- срока, в който можете да го направите е до 12.00 часа на 29.02.2012 г. за всяко едно от предизвикателствата
- знаете как да го направите - като прибавите директен линк към публикацията с вашето участие, използвайки жабката по-долу
- участието ви във всички зададени от мен предизвикателства не е задължително, може да участвате само в едно или две, или три - тогава ще имате шанс да спечелите само обявената към него награда
- ако желаете обаче, да участвате за основното подаръче по случай първата ми блого-годинка трябва да имате регистрирано участие във всяко от четирите предизвикателства!

Припомням ви и как ще бъдат раздадени наградите:
основното подаръче ще отиде при тази от вас, чийто късмет се усмихне на 01.03.2012 г. и ще бъде изтеглен от по-малката или по-голямата детска ръчичка
малките подаръчета от четирите предизвикателства ще бъдат спечелени от проектите, които най-много ме грабнат и отговарят на поставеното/ите условие/ия за съответното предизвикателство, а победителките ще бъдат обявени също на 01.03.2012 г.

Очаквам с нетърпение вашите проекти!

17 коментара:

  1. Вече имам идея в главата :О ... Само да изтрая утре да ми мине последния изпит и нямам търпение да запретна ръкави :) Страхотно вдъхновение :) Прекрасна тема и да не говорим, колко сладко е подаръчето :) Очаквай вкючване от мен по последните 2 предизвикателства идните дни :)
    Усмихнат ден :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мнооого красиво, светло и зареждащо - и тагчето и думите към него! Вдъхновяващо и стимулиращо! С удоволствие ще се включа отново в празненството :)

    ОтговорИзтриване
  3. Тагчето е прелестно, останаха ми очите...

    ОтговорИзтриване
  4. Невероятен е! Красота..и страст! И моята идея вече е готова :) Хубав ден

    ОтговорИзтриване
  5. Еее при такъв готин таг как да не се вдъхнови човек?!? Много много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  6. Тони, направо ме срази! Тагчето ти е прекрасно!
    Не си мисли че не искам да се включа, даже все обмислям и отхвърлям разни идеи... та в този ред на мисли дано наистина последното да е най-лесно, че иначе хич няма да мога да се класирам във времето :) (това беше егоистично изказване)! Колкото толкова, но с кеф!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна идея!За мен предизвикателството ти ще е истинско удоволствие!От много време се каня да направя таг и сега ми се отваря такава възможност!Тази седмица съм се заела да направя и кошничката и да ви догоня!Лек ден на всички!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви, момичета! Радвам се, че ви харесва и тагчето, и идеята!
    Тече, теб специално те чакам да се присъединиш с участия в цялото празненство! Да не си дърпаме ушите! Хващай някоя идея за ушите и давай смело напред!

    ОтговорИзтриване
  9. Тони, предизвикателствата ти не са лесни, но пък са много интересни. ;)Пък в крайна сметка това си е целта на предизвикателството. :)
    Тагчето е страхотно! И аз имам вече нещо на ум, дано скоро да успея да го осъществя.

    ОтговорИзтриване
  10. Тони, като гледам четири предизвикателства няма да стигнат за интересните идеи, които имаш.

    ОтговорИзтриване
  11. Тони,впечатляващо!Дано ми се избистри нещо в главата,защото знаеш обичам тагчетата ;)

    ОтговорИзтриване
  12. Тони, твоят таг-вдъхновение е просто приказен! А предизвикателството е страхотно - много обичам тагове!

    ОтговорИзтриване
  13. Тони, оригинална си както винаги! Много красив и вдъхновяващ таг, чудесно подплатен с истински думи! Благодаря за вдъхновението! До сега не съм се появявала, но не съм се отказала да се включа в твоите предизвикателства - всички са много добри!

    ОтговорИзтриване
  14. Тони, този таг ми взе ума - страшно много ме впечатли. Поздравления!:)

    ОтговорИзтриване
  15. Such a lovely tag!!!! I love the combo Red/Grey!!
    Hugs
    Giò

    ОтговорИзтриване
  16. Тони, твоята цветова комбинация много ми харесва..А идеята ти за предизвикателство е прекрасна..Вече очаквам следващата с огромно нетърпение..Очаквам и последното предизвикателство да е зашеметително..Супер си!

    ОтговорИзтриване
  17. Вдъхновението ти така ме изкуши, че бих се включила на мига, но зимната ваканция на децата ще ме отведе на ски и няма да успея. Гръбчето с ключетата просто ме очарова. Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...