сряда, 8 февруари 2012 г.

Предизвикателство №2

Здравейте!
Време е за второто предизвикателство. Този път се надявам, че няма да ви затрудня, защото то е да направите КОШНИЧКА!
В каквато форма и за каквото душа ви поиска - пълна с лакомства, с цветя или каквото друго ви хрумне! Дори може да подготвите някоя и за Великден! Вярно, че този празник е след два месеца, но пък е хубаво човек да бъде подготвен от по-рано!
Моята кошничка-вдъхновение за вас е изпълнена с домашно приготвени сладки, които на външен вид не са сполучливи, но за сметка на това са ужааасно вкусни!





На този лилиум отдавна му се бях наканила да го направя. Още, когато изгледах ето това клипче! Е, не можах да си намеря такъв пънч и за това се наложи да чертая и режа с ножичката, което е по-бавния вариант, но пък мисля, че резултата си заслужава! И се сетих, че тичинките могат се направят с натрошено кадифе, ще станат още по-истински, но за съжаление нямах. За следващия лилиум ще си набавя!
Модела за кошничката пък взех от тук. Бях си я харесала още, когато си свалих модела за ботушчето, което по рачешки при мен е на кестерме. Както се казва "Всички наопаки, аз на кестерме!"
Стига толкова приказки!
Ето наградата за тази от вас, която спечели Предизвикателство №2!


Ще ви припомня и условията:
- може да участвате само с 1 проект, който не е публикуван досега
- срока, в който можете да го направите е до 12.00 часа на 29.02.2012 г. за всяко едно от предизвикателствата
- знаете как да го направите - като прибавите директен линк към публикацията с вашето участие, използвайки жабката по-долу
- участието ви във всички зададени от мен предизвикателства не е задължително, може да участвате само в едно или две, или три - тогава ще имате шанс да спечелите само обявената към него награда
- ако желаете обаче, да участвате за основното подаръче по случай първата ми блого-годинка трябва да имате регистрирано участие във всяко от четирите предизвикателства!

Припомням ви и как ще бъдат раздадени наградите:
- основното подаръче ще отиде при тази от вас, чийто късмет се усмихне на 01.03.2012 г. и ще бъде изтеглен от по-малката или по-голямата детска ръчичка
- малките подаръчета от четирите предизвикателства ще бъдат спечелени от проектите, които най-много ме грабнат и отговарят на поставеното/ите условие/ия за съответното предизвикателство, а победителките ще бъдат обявени също на 01.03.2012 г.

Сега ви оставям и съм сигурна, че ще ме изненадате с прекрасни кошнички!
Нека творческото вдъхновение бъде с вас!

22 коментара:

  1. Кошничката е прекрасна! Сладките също! А в първия момент помислих, че лилиума е истински! Толкова е реалистичен:)

    ОтговорИзтриване
  2. Тони,прелестна кошничка с прелестен лилиум!Чудесно предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  3. Отново страхотна тема! Лилиума ме плени Тони, като жив е! Поздрави..

    ОтговорИзтриване
  4. :-)Тони, лилиума е страхотен, направо истински.Много добре ти се е получило и добре. А колкото за предизвикателството- темата е страхотна и пак ще се включа, само да реша как и още нещо ... ако си мислиш че всички ще можем да напълним кошничките с такива вкусотии.. хич да не почвам:-)ПОздрави и хубав ден мила!

    ОтговорИзтриване
  5. Тони,това за мен наистина ще е предизвикателство.За първи път ще правя кошничка и се надявам да ми се получи добре;-) А лилиума е направо като истински!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. Отварям блога ти с нетърпение да видя новото предизвикателство и ароматна вълна на лилиум ми завъртя главата! ;) Чудна кошничка с обещаващи вкусотийки вътре, при това вдъхновение летвата е дооооооста високо!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря, момичета!
    Дони, аз за това написах, че може да я напълните с каквото ви душа поиска! А може и въобще да не я пълните! Както на вас ви хареса!
    Дани, не се притеснявай! И на мен това ми е първата кошничка и не стана съвсем перфектна. Да не говорим този бордюр отдолу колко много ме измъчи!

    ОтговорИзтриване
  8. ТОни, голям си бързак! Аз още не мога да смогна с първото предизвикателство... А ти така ме изкуши с тая кошничка, че си седя и прегръщам пред снимките :))) Страхотна идея!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна кошничка, а цветето е великолепно...

    ОтговорИзтриване
  10. Тони, страшна си :) Този лилиум направо го взех за истински :)
    Кошничката е върхът, а и освен страхотно пипнана има вид и на много вкисна!

    ОтговорИзтриване
  11. Тони, чудесно предзвикателство! Ще видим кога ще ми остане свободно време, да наваксам да се включа... Кошничката ти е чудна (между другото сладките, които се подават изглеждат супер!)! А лилиума в първия момент го помислих за истински, едва след като прочетох надолу, разбрах, че е твое произведение! Страхотно си се справила! Прегръдки, Ани

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря, момичета! Радвам се, че ви е замирисало на лилиум! В интерес на истината този, който направих само за проба, ми се отдаде много повече и много по-лесно. При този имах леки затруднения, може би, защото е и по-малък, но го преборих и него!
    Вели, въобщееее не съм чак толкова бърза.
    Ани, стискам ти палци да имаш време и да се присъединиш към празненството!

    ОтговорИзтриване
  13. Кошничката е много красива, а с този лилиум направо ми взе ума! Чудесно предизвикателство! :)

    ОтговорИзтриване
  14. Ама лилиумът не е ли истински? :) Чудесна кошничка. Изкушаваш ме да опитам и аз. Изглежда ми трудно. И понеже си така ведра и талантлива те награждавам с наградка! Заповядай да я получиш при мен!

    ОтговорИзтриване
  15. Тони, ето тук ме затрудни. Но ще се пробвам да направя нещо. Аз обичам да ми е трудно, хахах. Много хубаво вдъхновение. Лилиумът си го направила перфектен!

    ОтговорИзтриване
  16. Да, кошничката е красива и много свежа, а лилиумът - просто чуден, в комбинация двете са страхотно вдъхновение :) Как да не те засърбят ръцете?
    Само имам едно питане - кошничката може ли е да не е от хартия, а например от плат или филц..?
    Не, че няма да направя от хартия, но ако може и от друго - ще се погрижа за разнообразието на колекцията, която ще събереш :)

    ОтговорИзтриване
  17. Ariadna, не, не е истински! И си мислех, че е доста труден за изработка, но стъпка по стъпка, следвайки клипчето, се оказа никак не труден и много приятен за изработка! Благодаря за наградата! Малко по-късно ще намина в твоя блог специално!
    Маги, оказва се, че и кошничките не били трудни. Давай смело, знам, че ще се справиш!
    Цвети, не е задължително да е от хартия. Просто аз от друго не мога, а и тази кошничка отдавна ми бе влязла в полезрението за направа. И си казах ако не сега, кога? Вие имате пълна свобода за избор на материали, форми, дали да е пълна с нещо или просто да представите само кошничката!

    ОтговорИзтриване
  18. Тони,аз имам питане;-)Може ли кошничката да е на картичка или трябва да е си е като ''истинска'' кошничка?

    ОтговорИзтриване
  19. Дани, по принцип идеята е за "истинска" кошничка. Не им се плаши толкова, те само изглеждат трудни за правене. След като направих моята ми се иска да опитам още няколко моделчета, но ще видя кога ще ги сместя. Определено съм замислила за Великден твърдо да направя и така да раздам яйчицата, поне на най-близките.

    ОтговорИзтриване
  20. Смело се залавям да правя кошничка,пък ще видим резултата;-)

    ОтговорИзтриване
  21. Wow! the cookie basket is so atunning hun. Love the pretty punched handle and gorgeous flower.

    Donna x

    ОтговорИзтриване
  22. Толкова прекрасни кошнички на едно място ! Просто уникално :))

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...