сряда, 1 февруари 2012 г.

Предизвикателство №1

Здравейте!
Най-напред искам да ви благодаря за чудесните пожелания, които получих в предишната публикация и ще се радвам да отпразнуваме заедно първия рожден ден на блога ми!
Ето и първото предизвикателство за тези от вас, които искат да вземат участие в празненството.
Трябва да направите картичка в стил ШАБИ ШИК!
Един много любим мой стил, в който съм се престрашила да се впусна само веднъж, въпреки че досега много пъти ми се е искало да направя доста неща, но само съм се любувала и възхищавала на чуждите произведения. Така че това бе предизвикателство и за мен!
Ето тук може да прочетете основното за този стил, а аз съм ви приготвила ето тази картичка за вдъхновение!



Сега още една изненада!
 Няма предизвикателство без награда, нали? За това за проекта, който успее да ме грабне най-силно и отговаря най-много на поставеното/ите условие/я, ще има такава!
Ето какво очаква тази от вас, която спечели Предизвикателство №1


Скромно, но от сърце!

А ето и условията:
- може да участвате само с 1 проект, който не е публикуван досега
- срока, в който можете да го направите е до 12.00 часа на 29.02.2012 г. за всяко едно от предизвикателствата
- знаете как да го направите - като прибавите директен линк към публикацията с вашето участие, използвайки жабката по-долу
- може да участвате само в това предизвикателство и само за тази наградка, но ако желаете да участвате за основното подаръче по случай първата ми блого-годинка трябва да имате регистрирано участие във всяко от четирите предизвикателства!

Победителките от четирите предизвикателства ще обявя също на 01.03.2012 г.
От мен е това! Сега е ваш ред!

24 коментара:

  1. Шаби шик - страхотно Тони! Може да не успея да се включа в останалите предизвикателства, но това няма да пропусна.

    ОтговорИзтриване
  2. Леле, миличкааа, това за мен е огромно предизвикателство... дано успея, защото този стил за мен е "terra incognita"(ако се пише така).

    ОтговорИзтриване
  3. Тони,първо да те поздравя,че си победител в предизвикателството на Картичкофурии!Картичката ти заслужава първото място!
    И да ти честитя за рождения ден на блога!С най-голямо удоволствие ще участвам!Шаби-шик е един от любимите ми стилове!

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, надявам се да успееш да се включиш във всичките. Знам, че повечето от вас ходят и на работа и поради тази причина срока за всяко от тях е до края на февруари.
    Тече, няма да се даваш! Ще се справиш!
    Дани, благодаря!
    Момичета, опитах се да ги степенувам по сложност, според мен, така че най-лесните да са най-накрая.

    ОтговорИзтриване
  5. Прочела си ми мислите,много хубав избор на предизвикателство!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Много романтична картичка Тони:)
    Целувки*)

    ОтговорИзтриване
  7. Картичката, която си ни предложила като вдъхновение е превъзходна, за мен е голямо удоволствие да се запозная с този стил (за мен е напълно непознат). Ще се опитам да сътворя нещо по темата.... Отново поздравления....

    ОтговорИзтриване
  8. Оо, ще се постарая :) Напоследък се заглеждам най-вече по проекти в този стил. Твоята картичка също е готина и трябва по-често да се впускаш в тази посока :)
    А това с еднаквия срок за всички предизвикателства е страхотно улеснение.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Олееее, това се казва предизвикателство...поне за мен!Този стил много ми харесва и винаги съм се възхищавала на тези от вас, които умеят да творят в него,ноооо аз определено не съм от тях! С удоволствие ще следя вашите творения по тази страхотна тема... пък и нищо не се знае, може и при мен да даойде вдъхновението...

    ОтговорИзтриване
  10. Дадено!Ще се постарая да да се позабавляваме заедно!

    ОтговорИзтриване
  11. Кате, радвам се, че ти е харесала картичката ми!
    Бисе, Гери, Цвети и Дони - с нетърпение очаквам вашите картички!
    Нушенце, недей така! Сигурна съм, че ще се справиш и ти! Остави идеята малко да отлежи и съм сигурна, че и при теб ще дойде вдъхновение по темата!

    ОтговорИзтриване
  12. Чудесна и много нежна картичка! Може да се ползва и като рамка за снимка :)

    ОтговорИзтриване
  13. Красота, нежност и лека носталгия! Прекрасна картичка, Тони! Предизвикателството наистина си го бива :) Харесвам този стил и е време да се престраша и да направя първи опит..

    ОтговорИзтриване
  14. Ами сега?Както казваше онова личице с ципчето? Никога не съм опитвала в този стил - просто ме е страх да не ми се смеят майсторките, а те са тооолкова много. по- скоро няма да се пробвам, но все пак ще следя с удоволствие как се развива състезанието - хихихи.Поздрави от мен и Гуш за първото място при Картичкофуриите и....абе за всичко!

    ОтговорИзтриване
  15. Деси, благодаря!
    Мария, много ще се радвам, ако моето предизвикателство успее да те предизвика дотолкова, че да ни покажеш твоя първи опит в този стил!
    Kenli, чакай, чакай малко! Те майсторките са по чужбина и надали някоя от тях наднича тук, а дори и да е така - никой не се е родил научен. Връщайки се назад и припомняйки се чрез снимковия материал първите ми опити в картичкоправенето, честно казано, от някои от тях ми се иска да си заровя главата в пясъка, както се казва. Ще кажа и на теб - не се отказвай, остави идеята да отлежи, събери малко вдъхновение от тук, от там и давай смело напред! Това е най-трудното, поне според мен и четейки и вашите реакции, предизвикателство, следващите вече са по-леки, но нядавам се отново интересни. Бъди смела, да не те е яд после! Направи своята картичка и ни я покажи с една от твоите чаровни и широки усмивки!

    ОтговорИзтриване
  16. Тони, пак блесна с гениално предизвикателство! Уникална си и това е наистина предизвикателство, защото повечето от нас не са запознати с този стил. Лично за мен ще бъде огромноно удоволствие да се запозная с него и да опитам да направя подобна картичка. Знам, че няма да е лесно, но нали това е целта на предизвикателствата, човек трябва да опита от всичко :)
    Твоето вдъхновение е чудесно!
    Забравих да те поздравя за напълно заслуженото първо място при Картичкофуриите! Честито!

    ОтговорИзтриване
  17. Чудна е вдъхновителната ти картичка - този стил ти се отдава прекрасно! Много е нежна и красива! Честито и от мен за 1-вото място при КФП!!!

    ОтговорИзтриване
  18. wow wow wow those colours you used are stunning together...beautiful shabby chic card, I love the image too
    Mina xxx

    ОтговорИзтриване
  19. Ехааа, ще си имаме цели 4 предизвикателства...Прекрасно..
    Не знам дали ще успея да се справя във времето, но идеята да се пробвам в този стил много ми допада. И аз напоследък се вглеждам в него и определено много го харесвам.
    Картичката , която ти си ни приготвила за вдъхновение е чудесна и мисля,че този стил много ти отива.

    ОтговорИзтриване
  20. Тони , картичките които правиш са прекрасни ! Поздравявам те за рождения ден на блога ти . Много се надявам да намеря време и да успея да се включа в твоите предизвикателства . Не съм правила картичка в този стил , но ще опитам ! А какво означава " - може да участвате само в това предизвикателство " , тоест да направим картичката специално за твоята задачка ? така ли ?

    ОтговорИзтриване
  21. Тони, до кога ще е първото предизвикателство? Май не разбрах точно-дали за всичките предизвикателства крайния срок ще е до 29,02,2012!? Картичката ти е много нежна ...ще се опитам да се включа и аз..

    ОтговорИзтриване
  22. И аз като много други дами не съм пробвала да направя картичка в този стил, но определено ще се пробвам...а вдъхновението е приказно :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...