понеделник, 19 декември 2011 г.

Обещано!

Здравейте!
Дойде време да ви представя идеята, за която ви споменах в тази си публикация. Забавих се по ред причини, една, от които беше, че се оказа малко по-трудно отколкото си мислех. 
Всъщност идеята ми не е нищо гениално, нечувано и невиждано, но това е моят начин да отлича всички блогове, които посещавам с удоволствие. Онези, които са привлякли вниманието и интереса ми, които са ме грабнали и които продължават да го правят. Защото всяка от вас е извор на прекрасни идеи,  всяка от вас е успяла да ме развълнува с нещо, да ме грабне с доза собствена оригиналност, с вложени чувства, емоции в красив хартиен проект! А понякога и не само хартиен! И е адски трудно да избереш само няколко! С по няколко думи ще ви разкажа защо съм избрала да следя този блог и с по няколко снимки ще ви представя запомнящи се за мен проекти!  
Реших да направя и значка, с която да го отлича. Не задължавам собственичката на блога да я използва, освен, ако тя не пожелае. Ако й хареса, ако й доставя удоволствие - нека го направи. Няма да отричам, че е удоволствие твоят блог да бъде награден и отличен, да знаеш, че има някой, на който му е интересно и приятно да го посещава, да се вдъхновява от това, което си направил! Така че оставям тя да направи сама своя избор! И... нищо повече! Няма да я карам да прави абсолютно нищо повече! Освен да продължи да радва мен и останалите си последователи с нови красиви проекти!
Е, остана да ви кажа само на какъв принцип ще правя това представяне. Естествено, че започвам с блоговете на момичетата от България! Дълго се чудих с кой точно да започна, но накрая реших, че ще бъде по азбучен ред на блоговете. Така, както излизат в списъка за четене на публикациите.  
 За следващите част от елемента на изненада ще се загуби, но все пак ще има доза и от него!
Надявам се да ви бъде интересно!

P.S. Снимките въобще не изчерпват всичко, което ми е харесало, нещата са много повече, но все пак трябваше да избера красоти, с които да ви представя нагледно защо ми харесва и ми е приятно посещението на блога.

2 коментара:

  1. Много хубава идея Тони. За хора като мен , които нямат много време за обикаляне в интернет, и за които компютърът в къщи е ТАБУ това ще е удобен и лесен начин да се "допрем "до нещо интересно.

    ОтговорИзтриване
  2. Тони, изключително интересна и оригинална идея! Искрени поздравления за нея и огромно възхищение към таланта ти да откриваш и създаваш красота!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...