понеделник, 11 април 2011 г.

В реалния свят на Двете елши

Повод за днешната ми публикация е не новонаправена картичка, а новооткритото реално магазинче на 
Точно така - днес имах удоволствието да го посетя, да се запозная с усмихнатите и приветливи елшички  и да разгледам на живо невероятните продукти, които предлагат. Усещането е наистина различно и много, много приятно! Не само заради всички красоти, изложени в него, но и заради чудесното посрещане и лъчезарност на двете момичета, заради уютното и свежо местенце, което са създали. Място, където да ти бъде приятно не само да напазаруваш, но и просто да посетиш, за да се докоснеш до нещо красиво, създаващо настроение и зареждащо с вдъхновение, а защо не и както каза Рали "Просто да си поговорим!". Въпреки, че лично аз надали бих могла да си изляза оттам с празни ръце, може да е нещо малко, но винаги ще намеря нещо, което да ми хареса и да искам да притежавам точно в този момент. А синът ми заяви по повод моята еуфория, че съм била като малко дете в магазин за играчки! Е, може би това е моят магазин за играчки наистина!
И въпреки, че този месец доста се поохарчих /не само за хобитата ми/, отделих малко средства, за да си доставя удоволствието да напазарувам "на живо" и да обогатя материалите си с още полезни и прекрасни продукти! Честно казано обаче ми се искаше да са доста повече, но... за толкова имах възможност. И за да не съм голословна, а и да се похваля , ето с какво се сдобих

 С голямо нетърпение се прибрах, за да разгледам новопридобитото блокче с хартии /него си го бях харесала още от интернет магазина, но разбирайки, че предстои откриването на реално такова, устисках и не си го поръчах по нета/. Отваряйки го бях запленена още повече от снимките, по които си го харесах и десените ме оставиха направо без дъх и думи! Много добре ще обмисля проект специално с някоя от тях, защото не ми се ще от бързане да похабя такава красота. Видно от снимката се сдобих и с печат на прекрасно мече. Е, от това очаквайте обаче съвсем скоро да се "похваля" с крайно неуспешен опит в оцветяването, ще видим какъв ще бъде резултата на финала. Сега ръцете ме "сърбят" да се захвана с направата на картичка, дори вече имам няколко идеи, но за съжаление моята малка дъщеря не е много съгласна и ще трябва да го направя по-късничко! 

Мили елшички, благодаря за прекрасното местенце, което реализирахте, пожелавам ви върволица от клиенти и успешно реализиране на бъдещите ви планове!

P.S. Сещам се сега, че можеше и някоя и друга снимка да си направим, но... нищо, следващия път!







4 коментара:

  1. Честита покупка и мъничко ми е тъжно, че аз не мога скоро да посетя магазинчето ( нямаме път до София). Покупките са ти страхотни, честити и скоро се надявам да вия от теб едно прекрасно творение. Мечето Физи е наистина прелестно, толкова сладко, като го видях и се влюбих в него. Този печат който ти имаш мисля да отпечатам на пликчето за поканите и на табелките да пише семейството за което е предназначена поканатата, дано са достатъчно големи....

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! И аз не мога да им се нарадвам, а и не мога да спра да си мечтая и за други продукти, но всичко с времето си!
    Отпечатах печата и помежду другото излиза великолепно, сега да видим как ще се справя с оцветяването. А размера на правоъгълничетата е 3 см на 2,5 см, надявам се да съм ти полезна и ще очаквам с нетърпение да покажеш поканите.

    ОтговорИзтриване
  3. Супер, много ти благодаря за информацията. Аз сега разучавам на кой картон излизат най - добре печатите, ти с какво ще оцветиш мечето? Днес си купих нови картони, довечера когато приспя поразяващата ръка (сина ми) ще видя какво ще излезе на тези картони. Сподели ако Елшите са ти дали съвет за оцветяването. И аз очаквам да видя новия ти проект...

    ОтговорИзтриване
  4. Гери, извинявам се за късния отговор, но сега имам повечко време - мисля да го оцветя с акварелни моливи, но кога ще стане това?!? Ще гледам от цветната картинка отпред за ориентир и ще видим какво ще се получи!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...